zoeken

2-daagse training APV en Bijzondere Wetten

Bijzondere wetgeving is niet ondergebracht in één integrale wet, maar is te vinden in diverse gemeentelijke verordeningen, beleidsdocumenten en in verschillende nationale en internationale wet- en regelgeving. Deze wetten en regelingen staan weliswaar op zichzelf, maar zijn dikwijls ook onlosmakelijk met elkaar verbonden, vaak bewegend in het politieke krachtenveld. De inhoud is complex vanwege de veelheid aan onderwerpen. Dat maakt de toepassing in de dagelijkse praktijk redelijk complex. Er zijn vele bijzondere wetten.

Bij deze tweedaagse training is daarom een selectie gemaakt van die bijzondere wetten waarmee de gemeenteambtenaar van de afdelingen Algemeen Juridische en Bestuurlijke Zaken/Bijzondere Wetten en/of medewerkers van de Klant Contact Centra (KCC’S) het meest van doen hebben.

De diversiteit aan actuele onderwerpen, de combinatie van theorie, integraliteit, actualiteit en praktische toepassing, maakt deze training zeer geschikt voor medewerkers die voor het eerst kennismaken met het vakgebied van bijzondere wetten.

ATTENTIE:
Voor deze training is het maximum aantal deelnemers bereikt. U kunt zich dan ook niet meer aanmelden. 
Meer informatie over de volgende training vindt u hier.

 

 

2-daagse training APV en Bijzondere Wetten

Bijzondere wetgeving is niet ondergebracht in één integrale wet, maar is te vinden in diverse gemeentelijke verordeningen, beleidsdocumenten en in verschillende nationale en internationale wet- en regelgeving. Deze wetten en regelingen staan weliswaar op zichzelf, maar zijn dikwijls ook onlosmakelijk met elkaar verbonden, vaak bewegend in het politieke krachtenveld. De inhoud is complex vanwege de veelheid aan onderwerpen. Dat maakt de toepassing in de dagelijkse praktijk redelijk complex. Er zijn vele bijzondere wetten.

Bij deze tweedaagse training is daarom een selectie gemaakt van die bijzondere wetten waarmee de gemeenteambtenaar van de afdelingen Algemeen Juridische en Bestuurlijke Zaken/Bijzondere Wetten en/of medewerkers van de Klant Contact Centra (KCC’S) het meest van doen hebben.

De diversiteit aan actuele onderwerpen, de combinatie van theorie, integraliteit, actualiteit en praktische toepassing, maakt deze training zeer geschikt voor medewerkers die voor het eerst kennismaken met het vakgebied van bijzondere wetten.